کد خبر: ۹۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۶
مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد شکست در بازی پرگل مقابل فولاد صحبت کرد.

آقا‌جان‌پور: گل هادی محمدی را فقط از روبرتو کارلوس دیده بودم/ بردیف بین دو نیمه به ما شوک وارد کردبه گزارش خبرداغ ، محمد آقاجانپور در گفتگو با ایلنا در خصوص شکست مقابل فولاد اظهار داشت: ما در نیمه نخست عملکرد خوبی مقابل فولاد نداشتیم و دلیلش اول گرمای شدید هوا بود که خیلی مارا آزار داد و دوم دو پنالتی زودهنگامی که دادیم بود و تا به خودمان آمدیم دو گل خورده بودیم و واقعاً کار برای ما سخت شده بود و بازی از کنترل‌مان خارج شد ولی بین دو نیمه صحبت‌هایی انجام شد که در نیمه دوم ورق برگشت.

وی افزود: بردیف می‌دانست چطور باید ورق بازی را برگرداند. هم تعویض های بین دو نیمه در تغییر روند بازی تاثیر گذاشت و هم صحبت‌هایی که با ما انجام داد به نوعی به بچه‌ها شوک روحی و روانی وارد کرد و با انگیزه بالایی وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی برگردیم و دو گل را جبران کردیم و می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم و برنده شویم ولی این اتفاق نیافتاد و متاسفانه در ثانیه‌های پایانی تجربه دژاگه باعث شد دروازه ما باز شود.

مدافع تراکتور در مورد گلزنی در این دیدار گفت: به هر حال فرصتی بود که در اختیارم قرار گرفت و زحمت بچه ها و کار تیمی بود و خوشحالم توانستم به تراکتور کمک کنم. ولی نقطه عطف بازی به نظرم گل هادی محمدی بود. این گل ها را فقط در پلی استیشن با روبرتو کارلوس می‌شود زد و خود کارلوس هم بعضی وقت‌ها گل‌های این شکلی می‌زد.

آقاجانپور در مورد نتایج تراکتور عنوان کرد: اگر بازی های ما را دیده باشید ما عملکرد خوبی تا اینجا داشتیم ولی در نتیجه گیری بدشانس بودیم. تیم هم تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان داریم و امیدوارم این هفته مقابل هوادار استارت پیروزی‌هایمان را بزنیم و برویم برای بردن و جبران نتایج سه هفته اول.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: