کد خبر: ۹۲۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 شاهد افزایش سوپراستارهایی بود که با نقل و انتقالات آزاد تیم‌های خود را ترک می‌کردند و بازیکنان به جای موافقت با تمدید قرارداد، ارزش پایان قراردادشان را درک کردند.

ستاره‌های آزاد: بهترین بازیکنان موجود بازار نقل و انتقالات تابستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در لیگ برتر، چلسی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داد که به ترتیب با رئال مادرید و بارسلونا رفتند، در حالی که الکساندر لاکازت به لیون بازگشت و نمانیا ماتیچ با رم قرارداد امضا کرد.

کریستین اریکسن در دومین انتقال آزاد خود در سال 2022 به منچستریونایتد پیوست و جای جسی لینگارد را در این تیم گرفت و این مرد انگلیسی نیز با انتقال آزاد به ناتینگهام فارست پیوست.

از ایتالیا، ایوان پریسیچ برای تاتنهام قرارداد امضا کرد و لورنزو اینسینیه و فدریکو برنادسکی هر دو به لیگ حرفه‌ای آمریکا به تورنتو اف سی رفتند. ناپولی همچنین دریس مرتنز را در نقل و انتقالات آزاد از دست داد و این ملی پوش بلژیکی به گالاتاسرای پیوست.

پائولو دیبالا با گریه یوونتوس را ترک کرد و با ژوزه مورینیو آ در اس رم قرارداد امضا کرد. اما، باشگاه مستقر در تورین برای جبران آن، دو خرید رایگان در سطح بالا انجام داد.

یوونتوس آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن را به خدمت گرفت و پل پوگبا را دوباره از منچستریونایتد به خدمت گرفت تا جانشین دیبالا شود.

در فرانسه، بوباکار کامارا، هافبک جوان با رتبه بالا به استون ویلا پیوست، در حالی که در آلمان، نیکلاس سوله بایرن مونیخ را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کرد و کورنتین تولیسو به لیون بازگشت.

از اسپانیا، ایسکو برای سویا قرارداد امضا کرد، گرت بیل به لس آنجلس رفت و عثمان دمبله پس از تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد، قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد.

هیچ یک از آن‌ها حق انتقال را دریافت نکردند.

بهترین نقل و انتقالات آزاد ممکن تا پایان مهلت مقرر کدام بازیکنان هستند؟

از اول جولای، درست مثل هر سال، تعداد زیادی از بازیکنانی که قراردادشان در باشگاه‌هایشان به پایان رسیده بود، بازیکن آزاد شدند.

حتی زمانی که پنجره نقل و انتقالات از سپتامبر تا دسامبر و فوریه تا جولای بسته است، باشگاه‌های سراسر اروپا و جهان همچنان می‌توانند این بازیکنان آزاد را خارج از پنجره‌های نقل و انتقالات معمولی به خدمت بگیرند، به این معنی که این بازیکنان در طول فصل 2022-23 در دسترس خواهند بود.

در ادامه بهترین بازیکنان آزاد بدون تیم و در دسترس هستند که می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای قرارداد ببندند.

بازیکنان بدون قرارداد

* فلوریان گریلیچ - 26 ساله - اتریش

* جیسون دنایر - 27 - بلژیک

* عدنان یانوزای - 27 - بلژیک

* ادینسون کاوانی - 35 - اروگوئه

* زکا - 27 - پرتغال

* ویلیان - 34 - برزیا

* خوان ماتا - 34 - اسپانیا

* سرژ اوریر - 29 - ساحل عاج

* کریستیان تلو - 30 - اسپانیا

* مارسلو - 34 - برزیل

* بالده کیتا - 27 - سنگال

* نیکلاس انکولو - 32 - کامرون

* جبریل سیدیبه - 29 - فرانسه

* دان اکسل زاگادو - 23 - فرانسه

* دیگو کاستا - 33 - اسپانیا

* فابیان دلف - 32 - انگلیس

حالا احتمالاً فلوریان گریلیچ و همچنین ادینسون کاوانی و ویلیان ستاره سابق چلسی و آرسنال در این دسته مورد توجه هستند. ویلیان با انتقال عجیبی به فولام مرتبط شده است، در حالی که گفته می شود کاوانی هدف والنسیا است.

در جاهای دیگر برخی از اسطوره‌های بازی در دسترس هستند، یعنی مارسلو ستاره برزیل و خوان ماتا، هافبک تهاجمی سابق اسپانیا. دان اکسل زاگادو، مدافع سابق بروسیا دورتموند با وجود اینکه تنها 23 سال سن دارد، همچنان بازیکن آزاد است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: