کد خبر: ۹۲۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۶
سرمربی معروف لیگ برتری با حکم کمیته انضباطی ۳ بازی محروم بود ولی ...

سرمربی معروف در آستانه محرومیت شش ماهه!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: شاید باورش عجیب باشد اما طبق اسنادی که به دست خبر ورزشی رسیده مجتبی حسینی سرمربی پیکان در هفته سوم با حکم رسمی فدراسیون محروم بود اما روی نیمکت تیمش نشست!

 
او به یک پیروزی با ارزش هم دست پیدا کرد چرا که این مربی انگیزه زیادی داشت تا در مصاف با تیم سابقش حتما پیروز شود و جالب اینکه بابت شکایت همان تیم سابق و فسخ غیرقانونی قرارداد – به زعم شاکی که باشگاه نفت مسجد سلیمان باشد - در کمیته انضباطی محروم شده است!

مطابق این حکم حسینی در صورت امتناع از دستور باید شش ماه محروم شود! حال باید دید فدراسیون چه برخوردی با این قضیه خواهد کرد و چطور ناظر بازی متوجه محرومیت این مربی نبوده و به او اجازه نشستن روی نیمکت داده است یا اینکه ماجرا بنوعی حل و فصل شده ...

یحیی گل محمدی نیز دو هفته اول این فصل محروم بود و فدراسیون با بخشش او برای بازی با آلومینیوم موافقت نکرد.

سرمربی معروف در آستانه محرومیت شش ماهه!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: