کد خبر: ۹۲۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۱۷
مدافع تراکتور در مورد اولین حضورش در ترکیب این تیم صحبت کرد.

حسینی: خیریتی در پیوستنم به تراکتور بود/ بردیف کاری کرد که در نیمه دوم متحول شویمبه گزارش خبرداغ ، سیدمحمد حسینی در گفتگو با ایلنا در خصوص بازی مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سخت و سنگینی بود و متاسفانه در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. گرمای هوا و شکل بازی فولاد جوری بود که خیلی اوایل بازی اذیت شدیم و تا به خودمان آمدیم دیدیم دو گل خورده‌ایم و در آن شرایط واقعاً اوضاع خیلی برای ما بد بود ولی خدا را شکر با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام شد نیمه دوم خوب بازی کردیم و توانستیم به بازی برگردیم و حتی می‌توانستیم کام‌بک بزنیم ولی بدشانسی آوردیم و دقیقه آخر بازی غافلگیر شدیم و متاسفانه برخلاف‌ آنچه استحقاقش را داشتیم شکست خوردیم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی بین دو نیمه رخ داد که تراکتور اینقدر تغییر کرد، گفت: آقای بردیف سعی کرد بیشتر از لحاظ روحی و انگیزشی روی ما کار کند و صحبت‌های مهدی کیانی با بچه‌ها هم خیلی مفید و تاثیرگذار بود و همین شد که نیمه دوم متفاوت وارد زمین شدیم و دو تعویضی هم که مربی انجام داد شکل بازی را تغییر داد و شرایط به نفع ما برگشت ولی همانطور که گفتم بدشانسی مانع نتیجه گیری ما شد.

مدافع تراکتور در مورد دو صحنه پنالتی هم عنوان کرد: پنالتی دوم که مربوط به من بود واقعاً برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و حتی آرنج او هم به صورت من برخورد کرد. فیلم آن صحنه را هم که دیدم مطمئن شدم پنالتی اشتباه بود. اتفاق ناراحت کننده‌ای بود که در اولین بازی پنالتی دادم ولی واقعاً تصمیم داور اشتباه بود. در مورد صحنه اول دروغ نمی‌توانم بگویم، حقیقتش این است که صحنه را ندیدم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم ولی پنالتی دوم را با اطمینان می‌گویم اشتباه بود.

حسینی در مورد اولین بازی با پیراهن تراکتور و حس و حالش از این اتفاق گفت: من شرایط سختی داشتم و از لحاظ روحی خیلی به هم ریخته بودم. برای یک بازیکن سخت است که ابتدا به یک تیم برود و بعد یکباره کنار گذاشته شود و بخواهد تیمش را تغییر دهد و از لحاظ روحی و ذهنی به هم می‌ریزد ولی با صحبت‌های آقای بردیف و کمک همبازیانم و حمایتی که از من داشتند و بابتش ممنون هستم اوضاعم بهتر شد و امیدوارم بتوانم از این به بعد بازیکن مفیدی برای تراکتور باشم.

وی در مورد اینکه آیا از استقلالی‌ها و ساپینتو ناراحت است یا نه، توضیح داد: اصلاً، من همان جلسه آخری که با آقای ساپینتو داشتم برایشان آرزوی موفقیت کردم و اینکه از قول من مطرح کردند حلالش نمی‌کنم را هیچ وقت نگفتم و هرگز برای کسی آرزوی بد نخواهم کرد. اطمینان دارم خیریتی در این ماجرا بود که به تراکتور بیایم و حتماً خیر و صلاحم در این بوده و مطمئنم شرایط خوبی برایم در تراکتور رقم خواهد خورد.

مدافع تراکتور در رابطه با گلزنی مدافعان این تیم و اینکه خودش هم دوست دارد گل بزند یا نه، گفت: قطعاً گل زدن خصوصاً‌ برای یک مدافع اتفاق شیرینی است ولی من دوست دارم به عنوان یک مدافع بیشتر به تیمم کمک کنم تا کلین شیت کند و این برایم از گل زنی جذاب تر است.

حسینی در رابطه با بازی مقابل هوادار که تیم سابقش است هم خاطر نشان کرد: بازی سختی در پیش داریم و شناختی که از هوادار دارم واقعاً آقای الهامی تیم خوبی ساخته و به ایشان تبریک می‌گویم. پرس سنگین انجام می‌دهند و بلد هستند چطور تیم حریف را از کار بیاندازند و کار راحتی مقابل آنها نداریم ولی دیگر وقت اولین برد ما فرا رسیده و امیدوارم در این دیدار خانگی سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم.

وی در رابطه با اینکه احتمال دارد ورزشگاه یادگار امام (ره) برای این بازی فراهم شود هم گفت: امیدوارم این اتفاق بیافتد و در حضور تماشاگران بتوانیم بازی کنیم چرا که بدون اغراق تاثیر زیادی روی تیم ما دارد. من فصل گذشته با هوادار به تبریز آمدم و جو ورزشگاه وحشتناک بود و با اینکه یک گل جلو افتادیم ولی به خاطر همین جو سنگین ورزشگاه بازی را از دست دادیم و تراکتور مقابل ما کامبک کرد و بازی را برد.

مدافع تراکتور در پایان گفت: ممنونم و از هواداران می‌خواهم به حمایت ما بیایند و مطمئن باشند نتایج را به زودی جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: