کد خبر: ۹۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۳۷
دانیال اسماعیلی فر به بازی مقابل صنعت نفت خواهد رسید.

اطمینان خاطر ستاره پرسپولیس به یحیی در رختکن!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای جدید پرسپولیس در این فصل بود که جانشین رامین رضاییان شد. دانیال که مهره ثابت پرسپولیس در ۳ بازی ابتدایی بوده، یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می آید و سرمربی پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی توانایی های دانیال باز کرده است.

اسماعیلی فر هم در این چند بازی عملکرد خوبی داشت و کادرفنی پرسپولیس هم از این بازیکن رضایت داشتند. دانیال که در بازی مقابل آلومینیوم بارها از سمت راست نفوذ کرده بود، در دقیقه ۶۶ بازی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و جای خودش را به سیامک نعمتی داد.

اسماعیلی فر دچار کشیدگی عضله شد و نتوانست به کار ادامه دهد. موضوعی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد و یحیی گل محمدی هم ترسید برای بازی مقابل صنعت نفت این بازیکن را در اختیار نداشته باشد. اسماعیلی فر اما بعد از بازی و در رختکن تا حدود زیادی خیال گل محمدی را راحت کرد و به سرمربی پرسپولیس گفت مشکلی برای بازی بعد نخواهد داشت و مصدومیتش جدی نیست.

همچنین فرشاد فرجی هم در اواخر بازی مقابل آلومینیوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پشت پا شد ولی مشخص نیست به بازی بعد برسد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: