کد خبر: ۹۲۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۲۳
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار منسجم و خوبی نشان داده است و بازی در برابر این‌گونه تیم‌ها که با ظرفیت کاملی در جریان بازی حضور دارند، سخت و دشوار است‌.

ربیعی: ذوب‌آهن تیم منسجمی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن چه در فصل گذشته و چه در فصل جاری تیم بسیار منسجم و خوبی نشان داده است؛ بازی دربرابر این‌گونه تیم‌ها که با ظرفیت کاملی در جریان بازی حضور دارند، سخت و دشوار است‌.

وی افزود: احترام متقابلی بین ما و کادرفنی ذوب‌آهن وجود دارد و برای آن تیم و کادرفنی‌شان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

ربیعی در مورد برنامه‌های تیمش خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم برنامه‌هایی که در نظر داریم، در جریان بازی با تمرکز و بادقت انجام بدهیم، می‌توانیم بازی را به خوبی و در مسیر منظمی که می‌خواهیم جلو ببریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در پایان گفت: امیدوارم هر دو تیم فردا به سلامت زمین بازی را ترک کنند و هر تیمی‌ که لایق‌تر است، نتیجه دلخواهش را کسب کند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: