کد خبر: ۹۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
بوریس جانسون» نخست ‌وزیر انگلیس عصر چهارشنبه به وقت تهران با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به مناسبت روز استقلال این کشور در شهر «کی‌یف» پایتخت اوکراین دیدار کرد و وعده بسته حمایت نظامی بیشتر داد.

سفر ناگهانی جانسون به کی‌یف؛ اعلام کمک تازه انگلیس به اوکراین: ۲۰۰ فروند پهپاد و مقادیری مهماتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «بوریس جانسون» نخست ‌وزیر انگلیس عصر چهارشنبه به وقت تهران با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به مناسبت روز استقلال این کشور در شهر «کی‌یف» پایتخت اوکراین دیدار کرد و وعده بسته حمایت نظامی بیشتر داد.

به گزارش شبکه خبری «یورونیوز» دفتر بوریس جانسون در بیانیه‌ای اعلام کرد این بسته ۵۴ میلیون پوندی (۶۳.۵ میلیون دلاری) شامل ۲۰۰ فروند پهپاد و مهمات خواهد بود تا ارتش اوکراین بتواند نیروهای روسیه را بهتر ردیابی و هدف قرار دهد.

جانسون در توییتی در این زمینه نوشت: «انگلیس به همراهی دوستان اوکراینی خود ادامه خواهد داد. معتقدم اوکراین می‌تواند در این جنگ پیروز شود و پیروز خواهد شد.»

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا نیز روز چهارشنبه از تخصیص بسته کمک نظامی حدود سه میلیارد دلاری به اوکراین خبر داد و گفت که این بزرگ‌ترین تعهد واشنگتن تاکنون است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: