کد خبر: ۹۲۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
وزیر آموزش و پرورش گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال از قانون رتبه‌بندی استفاده کنند.

شرایط استفاده معلمان بازنشسته از رتبه‌بندیوزیر آموزش و پرورش گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال از قانون رتبه‌بندی استفاده کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال از قانون رتبه‌بندی استفاده کنند.

یوسف نوری در خصوص وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین اقدامات سند تحول بنیادین بود و در حال اجرا شدن است.

وی با اشاره به این که همکاران آموزش‌وپرورش در سایت رتبه‌بندی ثبت‌نام کرده و در حال بررسی هستند، گفت: رتبه‌بندی کیفیت آموزش و صلاحیت حرفه‌ای معلمان را ارتقا می‌دهد.

نوری افزود: بخشی از پرداختی رتبه‌بندی از ۳۶ شهریور ۱۴۰۰ تا ۹ ماه واریز شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: حقوق بازنشسته‌ها بر اساس میانگین دو سال آخر حقوق و مزایایشان تعیین می‌شود و به طور طبیعی اکثر همکاران مهرماه بازنشسته می‌شوند.

نوری با اشاره به این که از تاریخ فوق تا کنون یک سالِ حقوق و مزایای بازنشسته‌ها محاسبه می‌شود، در خصوص پیشنهاد عده‌ای به این قشر که فعلاً دست نگه دارند تا بتوانند از حقوق و مزایای دو سال استفاده کنند، گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال، از این قانون استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: