کد خبر: ۹۲۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
سمیر نصری به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داده باید به لیگ فرانسه برود.

پیشنهاد نصری برای رونالدو: به مارسی برو!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سمیر نصری به شوخی پیشنهاد داده است که رونالدو باید قرارداد خود را در اولدترافورد فسخ کند و در کنار الکسیس سانچز شیلیایی در لیگ فرانسه به چالشی جدید بپردازد.

سمیر نصری به کانال پلاس اسپورت گفت: من برای او راه حلی دارم. او می‌تواند قراردادش را فسخ کند، نصف سالش را به او می‌دهند و در مارسی تلاش می‌کنند، چیزی به او می‌دهند و او می‌آید تا در لیگ قهرمانان بازی کند. خط حمله‌ای با کریستیانو رونالدو به همراه الکسیس سانچز خوب به نظر می‌رسد."

منچستریونایتد روز شنبه به مصاف ساوتهمپتون می‌رود، اما اینکه آیا رونالدو در کنار آن‌‍ها است یا نه باید دید تصمیم اریک تن هاگ چه خواهد بود. طبق گزارش‌ها، تعداد زیادی از باشگاه‌های اروپایی علاقه خود را به مهاجم اعلام کرده‌اند، اما هیچ یک هنوز پیشنهاد مشخصی در تابستان امسال ارائه نکرده‌اند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: