کد خبر: ۹۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۴
سرمربی پرتغالی استقلال به یک ماه حبس محکوم شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال به دردسر افتاده است. نشریه «فوتبال 365» پرتغال از جنجال جدید و مشکل بزرگ برای استقلال پرده برداشت.

این رسانه پرتغالی خبر داد شورای انضباطی (CD) فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) امروز مجازات یک ماه زندان ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق موریرنیزه را به دلیل اظهاراتی که در مورد یک سرباز ارتش پرتغال در ماه مه انجام داد را تایید کرد.

در بیانیه ای که امروز منتشر شد ساپینتو که در حال حاضر هدایت استقلال ایران را برعهده دارد به اتهام «آسیب به آبرو و تهمت زدن» محکوم شد.

ساپینتو خطاب به فرمانده ارتش پرتغال با لفظ «دروغگو» استفاده کرده بود. انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی به یک ماه حبس محکوم شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: