کد خبر: ۹۲۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
یلدا ابتهاج دختر هوشنگ ابتهاج در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دقایقی قبل با خرسندی آگاهی یافتیم که قاضی شعبه رسیدگی کننده دادگاه کلن رای خود را در زمینه انتقال پیکر پدرم، امیر هوشنگ ابتهاج به ایران برای خاکسپاری در آرامگاه ابدیش، باغ محتشم رشت صادر کرد.

دادگاه کلن به نفع انتقال پیکر «ابتهاج» به ایران رای دادبه گزارش خبرداغ ، یلدا ابتهاج  دختر هوشنگ ابتهاج از را ی دادگاه کلن به نفع انتقال پیکر «ابتهاج» به ایران خبر داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دقایقی قبل با خرسندی آگاهی یافتیم که قاضی شعبه رسیدگی کننده دادگاه کلن رای خود را در زمینه انتقال پیکر پدرم، امیر هوشنگ ابتهاج به ایران برای خاکسپاری در آرامگاه ابدیش، باغ محتشم رشت صادر کرد.

وی افزود: از همه شما که در این مدت با انرژی مثبت خود امیدبخش ما در انجام این مهم بودید قدردانی می‌کنیم. همچنین مایلم سپاس عمیق خود را از وکیل خانواده آقای دکتر بوخهایت و نیز مشورت های دکتر سید شهرام ایرانبومی کارشناس حقوق بین‌الملل، اعلام نمایم. متعاقبا تاریخ و زمان تشییع را اطلاع رسانی خواهم نمود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: