کد خبر: ۹۲۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با وجود آغاز لیگ برتر در لیست تیمش غایب است.

ماجرای غیبت ریکانی در لیست صنعت نفت آبادانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم‌ فوتبال صنعت نفت آبادان در روز هشتم تیرماه سال جاری رضا پرکاس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. بعد از انتخاب این سرمربی، آنها وارد بازار نقل و انتقالات شدند و تمرینات خود را آغاز کردند.

آبادانی‌ها اواخر تیرماه به بروجن رفتند تا تمرینات خود را در این شهر پیگیری کنند. اما ریکانی در آن اردو حضور نداشت و به اردوی تهران هم دیرتر ملحق شد. این بازیکن با تجربه در این تمرین هم با مصدومیت حاضر بود.

البته هافبک میانی طلایی پوشان در نیمه دوم دیدار تدارکانی برابر استقلال ملاثانی به میدان رفت و توانست گل تیمش را به ثمر برساند تا بازگشتی با گل داشته باشد.

با این حال کاپیتان صنعت نفت آبادان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در لیست تیمش جایی نداشت و تا نشانگر ادامه مصدومیت این بازیکن باشد.

طبق برنامه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 19 روز چهارم شهریور مهمان هوادار تهران است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: