کد خبر: ۹۲۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
مسئول نقل‌وانتقالات فوتبال ایران گفت: باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات قرارداد ارسلان مطهری را یک طرفه فسخ کرده است.

کسرایی: باشگاه استقلال نام مطهری را از لیست خارج کرد/ یزدانی در لیست این تیم حضور داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا کسرایی درباره وضعیت قرارداد ارسلان مطهری از سوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد اینکه منظورش از سکوت در قانون یعنی فسخ قرارداد یک طرفه بازیکن از سوی باشگاه قبل از پایان نقل‌وانتقالات است، گفت: بله، ما نمی‌توانستیم مطالبی که باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد بازیکن (مطهری) گفته بود را اعلام نظر کنیم. اگر مسئولان استقلال اعلام کنند، بهتر است. نکاتی که باشگاه استقلال اعلام کرده بود برای ما روشن نبود و حتماً نیازمند استعلام کمیته وضعیت و تدوین مقررات بودیم. وقتی سکوتی وجود دارد باید از کمیته وضعیت و تدوین مقررات کمک بگیریم.

مسئول نقل‌وانتقالات لیگ در خصوص اینکه بازیکنی که تا قبل از 30 مردادماه قراردادش را فسخ کرده باشد، به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راهی تیم دیگری شود، گفت: بله اما با یک شرط اساسی که باشگاه‌ها جای خالی در لیست خود داشته باشند.

کسرایی در پاسخ به این سؤال که آیا نام سیاوش یزدانی در لیست استقلال وجود دارد یا نه، گفت: یزدانی نامه معافیت از سربازی دارند اما نامش در لیست استقلال نیست. محمدحسین مرادمند با وجود اینکه دو ماه از خدمتش باقی مانده بود، اما توانست طبق قانون قراردادش را با استقلال ثبت کند.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: