کد خبر: ۹۲۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۰
سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال پورتیموننس با قراردادی قرضی به مدت یکسال به عضویت سپاهان درآمد.

بازگشت عقاب به آشیانه سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال پورتیموننس با قراردادی قرضی به مدت یکسال به عضویت سپاهان درآمد.

 نیازمند که در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای بازسازی سپاهان بود، در پایان لیگ بیست و یکم و پس از پشت سر گذاشتن سه فصل بسیار خوب با پیراهن طلایی‌پوشان اصفهانی سرانجام راهی فوتبال اروپا شد تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده باشد.
نیازمند اما سال گذشته در ترکیب پورتیموننس خیلی فرصت بازی پیدا نکرد و فقط در ۵ مسابقه ( سه مسابقات جام حذفی، دو مسابقه لیگ برتر) فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد تا برای فصل جدید علی‌رغم اینکه همچنان قرارداد داشت، ادامه حضورش را به شروطی ارتباط دهد که باشگاه پرتغالی نتوانست تضمین‌های لازم را در این مورد به او بدهد.
به این ترتیب پیام نیازمند در شرایطی که رسیدن به جام جهانی برای او اهمیت بسیار بالایی دارد، تصمیم به خداحافظی با پورتیموننس و بازگشت به سپاهان گرفت تا با حضور در ترکیب اصلی فرصت حضور در مهم ترین رویداد فوتبالی جهان را از دست ندهد.
این دروازه‌بان ۲۷ ساله که دو روز پیش خبر پیوستنش به سپاهان اعلام شد، سرانجام امروز پس از بازگشت از پرتغال و حضور در باشگاه سپاهان به صورت رسمی قرارداد خود را امضا کرد و بار دیگر به عضویت سپاهان درآمد.
البته پیام نیازمند در فصل پیش رو کار ساده‌ای ندارد و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با رشید مظاهری رقابت سنگینی داشته باشد.

بازگشت عقاب به آشیانه سپاهان
پیام نیازمند که فصل گذشته با قراردادی سه ساله به باشگاه پرتغالی اضافه شد حالا پس از یک فصل حضور در فوتبال اروپا بار دیگر با پیراهن سپاهان در میادین حاضر خواهد شد. او امروز با سپاهان تمرین کرد و با توجه صدور مجوز فیفا منعی برای حضور او در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: