کد خبر: ۹۲۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۱۷۴
باشگاه ذوب آهن نسبت به شایعه تخلف در استفاده از بازیکنان جدیدش در دو هفته گذشته لیگ برتر واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه ذوب آهن به تخلف در استفاده از بازیکنانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صبح امروز خبری در برخی از رسانه‌ها منعکس شد مبنی بر شکایت دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور از ذوب آهن بابت تخلف در استفاده از بازیکنان در دو هفته گذشته لیگ برتر مبنی بر بسته بودن پنجره این باشگاه که به استناد آن احتمال 3 بر صفر شدن دو بازی ابتدایی این تیم در نظر گرفته شده است.

محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان تیم ما قراردادشان به صورت رسمی در هیات فوتبال به ثبت رسیده است و سازمان لیگ هم برای آنها کارت بازی صادر کرده است و بنابراین هیچ شک و شبهه‌های در خصوص مجاز بودن آنها برای این دو بازی طبق قانون وجود ندارد و چنین مسائلی که مطرح شده است درست نیست.

وی افزود: دیون مربوط به سال‌های گذشته که در مقطعی باعث بسته شدن پنجره ما شده بود پرداخت شدند و اواسط مردادماه نامه‌ای از کمیته تعیین وضعیت دریافت کردیم که طی آن مشکل پنجره نقل و انتقالاتی ما برطرف شده بود و از این جهت با اطمینان می‌گویم بازیکنان جدید ما مشکلی نداشتند.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن در مورد اینکه آیا شکایتی از سوی پرسپولیس و تراکتور علیه آنها صورت گرفته یا نه، توضیح داد: نمی‌دانم ولی چیزی به ما در این خصوص اعلام نشده است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: