کد خبر: ۹۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۶۳
یک عضو کمیته تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: طبق گزارش هیات تحقیق و تفحص، ۹۲هزار میلیارد تومان تخلف در شرکت فولاد مبارکه اصفهان رخ داد که البته مربوط به عملکرد دولت سابق و مدیریت قبلی این شرکت است.

موسوی لارگانی: باید برای مهار فضای مجازی فکر اساسی کردبه گزارش خبرداغ ، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به ارجاع گزارش تحققق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضاییه برای بررسی تخلفات گفت: دو سال پیش درباره ⁧‫فساد عظیم‬⁩ در ⁧‫فولاد مبارکه‬⁩ هشدار دادم اما با پروپاگاندا و پول پاشی سایبری مانع دیدن هشدارها شدند؛ شرایط به گونه ای بود که برخی رسانه‌ها از هر جناحی حتی صدا و سیما به ارگان مدیران و حامیان فولاد تبدیل شدند و صدها میلیون درفضای مجازی و میلیاردها تومان خرج رپرتاژ در رسانه‌ها شد.

وی افزود: با توجه به این وضعیت چاره ای جز تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دولت قبل و مدیرعامل سابق این شرکت باقی نماند چون آنها به دنبال منکوب کردن هشدار دهنده و وارونه کردن حقایق بودند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: عمق فساد بسیار ویران کننده‌تر از آن بود که تصورش را می‌کردیم. ۹۲هزار میلیارد تومان تخلف، قطعا رکورد بزرگی در میزان ⁧‫فساد صنعتی‬⁩ در کشور است. مقامات دولت وقت تمام قد پشت ⁧‫عظیمیان‬⁩ مدیر عامل سابق متخلف فولاد و همدستانش ایستادند و فولاد مبارکه حیات خلوتشان بود. تخلفات مربوط به دولت قبل و ‌مدیریت سابق شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

وی با اشاره به سفر بریم از مقامات دولت سابق به اصفهان یادآور شد: آقایان در دولت قبلی به اصفهان فقط برای بازدید از فولادمبارکه سفر می کردند و اصلا و ابدا به جایی مثل ⁧‫زاینده رود‬⁩ سر نمی‌زدند و کشاورزان را نمی دیدند. هرچه بود فولادمبارکه بود و بس؛ به همین دلیل می توان گفت که تخلف ۹۲هزار میلیارد تومانی در ⁧‫فولاد مبارکه‬⁩ پیامد بی‌توجهی به هشدارهایی است که طی چند سال گذشته دادیم.

موسوی لارگانی اضافه کرد: همچنین باید برای مهار جوسازی کاذب رسانه‌ای چه در خبرگزاری‌ها و چه در فضای مجازی فکر اساسی کرد؛ چراکه نماینده یا هر مقام مسئول دلسوز و پاکی که درباره یک اشکال یا فساد تذکری می دهد بلافاصله از چپ و راست بر سرش می ریزند و او را به سهم خواهی متهم می‌کنند بدون اینکه به هشدارها پرداخته شود.

به گزارش ایسنا، اسامی افرادی چون روحانی، جهانگیری، واعظی در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان ذکر شده است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: