کد خبر: ۹۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۲
رئیس هیات نجات غریق مازندران با هشدار احتمال افزایش آمار غرق‌شدگی در دریا به‌ویژه در شهریورماه گفت: از ابتدای طرح دریا تاکنون ۷۷۹ نفر از غرق شدن دریا نجات پیدا کردند.

هشدار درباره افزایش غرق‌شدگی‌ها در دریای خزربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس:طی روزهای اخیر شاهد افزایش شمار غرق‌شدگی در دریای مازندران هستیم.

رئیس هیات نجات غریق مازندران با اشاره به غرق شدن سه نوجوان در آب‌های فریدونکنار، افزود: سه نوجوان بدون توجه به هشدارهای ناجیان غریق وارد دریا می‌شوند و همین بی‌توجهی موجب گرفتار شدن آنان شد.

نقی کریمیان تصریح کرد: ناجیان حاضر در ساحل برای نجات آنان وارد دریا شدند و توانستند دو نوجوان را نجات دهند ولی متاسفانه نوجوان ۱۶ ساله‌ای که اتفاقا روز تولدش هم بود در دریا غرق شد.

وی ادامه داد: همچنین دو کودک نیز روز گذشته در ساحل نور غرق شدند.

رئیس هیات نجات غریق مازندران با هشدار پرهیز از شنا مناطق ممنوعه و اماکنی که بدون ناجی غریق است، تصریح کرد: شنا کردن در مناطق حادثه‌خیز خطرات زیادی به همراه خواهد دارد که مردم توجهی به آن نمی‌کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح دریا تاکنون ۷۷۹ نفر از غرق شدن دریا نجات پیدا کردند.

کریمیان با هشدار احتمال افزایش آمار غرق‌شدگی در دریا به‌ویژه در شهریورماه امسال، خاطرنشان کرد: توجه به تصیه‌ها و هشدارها مورد تاکید است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: