کد خبر: ۹۲۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۷۱
باشگاه ذوب آهن شکایت رسمی خودش بابت پرونده سینا اسد بیگی را ثبت کرد.

شکایت ذوب آهن از پرسپولیس ثبت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه ذوب‌ آهن چند هفته‌ای است که به دلیل جذب سینا اسد بیگی توسط پرسپولیس با این باشگاه وارد کش مکش حقوقی و رسانه‌ای شده است و مسئولان دو باشگاه هرکدام در مصاحبه‌هایی خودشان را در خصوص پرونده این بازیکن محق می‌دانند.

ذوبی‌ها عقیده دارند اسد بیگی تحت قرارداد آنها بوده و پیوستنش به پرسپولیس و بازی در ترکیب این تیم غیرقانونی است و هفته قبل صحبت‌هایی انجام شد مبنی بر اینکه در انتظار مذاکره با باشگاه تهرانی برای حل و فصل این موضوع هستند.

حالا طی اخباری که رسیده باشگاه ذوب آهن پس از ناامیدی از توافق و تفاهم با باشگاه پرسپولیس سرانجام شکایت رسمی خودش را بابت اسدبیگی ثبت کرده و پیگیر روشن شدن تکلیف این بازیکن است و باید دید سرانجام این پرونده به کجا ختم می‌شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: