کد خبر: ۹۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه جمعی از مدیران و معاونین شستا در ادامه سفر دو روزه خود به اصفهان از شرکت داروسازی فارابی بازديد کردند.

حوزه دارویی دانش پذیر است و باید دست خوش تحول شودبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهيم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این دیدار با اشاره به بازدید های استانی از شرکت های تابعه شستا گفت: پس از استان های تهران، خراسان و تبریز، اصفهان چهارمین استانی است که با هدف بازدید از شرکت های تابعه به آن سفر می‌کنیم. در این بازدید ها هر چه قدر که جلو می رویم احساس مسئولیت بیشتری می کنیم.

وی با اشاره به زحمات کادر درمان و شرکت های داروسازی در رویارویی با ویروس کرونا طی دو سال گذشته اظهار داشت: با توجه به پاندمی کرونا چالش هایی در بخش درمان و شرکتی همچون فارابی ایجاد شد. با همت و تلاش نیروهای جهادی عرصه تولید دارو و به خصوص کادر درمان، کشور ما با تجربیات موفقی این چالش را پشت سر گذاشت.

مدیرعامل شستا با اشاره به لزوم برنامه ریزی های راهبردی در شرکت های تابعه شستا تشریح کرد: شرکت های ما به چند مسئله نیازمند هستند. اولین مهم نیاز راهبردی است. این بخش مستقیم با تولید،دانش و تکنولوژی مماس است و شامل یک جهت،جریان و میل راهبردی است.

وی افزود: در منطقه ما شرکت های دارویی کم نیست . شرکتی با سابقه سه دهه فعالیت باید به موضوع دانش بنیان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه نماید.بارها در جلسات عنوان کرده ایم که حوزه دارویی دانش پذیر است و باید شامل تغییر و تحول شود.

بازیان تصریح کرد: خوشبختانه فارابی در حال ایجاد یک پروژه جدید دارویی است و این اقدامی مثبت است چون برای ایجاد شرکت های جدید نیازمند زیرساخت،زمین و هزینه های زیاد است. نکته مهم این است که ما به جای ایجاد شرکت های جدید بحث توسعه را در شرکت های تابعه شستا دنبال کنیم.

شایسته ذکر است ابرهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و دکتر نکوئی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با حضور در شرکت داروسازی فارابی از خطوط تولید شرکت داروسازی فارابی و همچنین پروژه داروهای خاص این شرکت بازدید به عمل آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: