کد خبر: ۹۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۶
وزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در دو تماس جداگانه با وزیر امور خارجه عمان درباره وضعیت تلاش‌ها برای احیای برجام گفتگو کردند.

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه عمان با رابرت مالی پس از تماس با امیرعبداللهیانوزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در دو تماس جداگانه با وزیر امور خارجه عمان درباره وضعیت تلاش‌ها برای احیای برجام گفتگو کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، وزارت امور خارجه عمان روز پنجشنبه با انتشار توییتی از گفت‌و گوی بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه آن کشور، با رابرت مالی در خصوص تازه‌ترین تحولات در رابطه با مذاکرات و «تلاش‌ها برای ازسرگیری کار در مورد توافق» خبر داد.

امروز همچنین حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، در همین روز به صورت تلفنی با همتای عمانی خود درباره احیای برجام گفتگو کرده است.

امیرعبداللهیان گفت: «پس از دریافت نظرات آمریکا، در صورت حصول اطمینان از انتفاع اقتصادی ایران از توافق و رعایت‌شدن خطوط قرمزمان، وارد مرحله جدیدی در وین خواهیم شد.»

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: