کد خبر: ۹۲۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شرارت و سلاح و مهمات کنند، مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

پلیس: تبلیغ کنندگان شرارت و تصاویر خشن در فضای مجازی مورد پیگرد پلیس قرار خواهند گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شرارت و سلاح و مهمات کنند، مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

سرهنگ راستین گفت: افرادی که تصاویر خشن را در فضای مجازی بارگزاری می‌کنند، ممکن است مخاطبان این جوان تصاویر جوانان و نوجوانان باشد و این تصاویر تاثیرات مخربی روی خانواده‌ها خواهد داشت و لذا پلیس در این راستا با همکاری پلیس فتا و دادسرای ویژه‌ جرایم رایانه‌ای نسبت به دستگیری و شناسایی این افراد کمک می‌کنند.

وی افزود: پیش تر نیز افرادی که اقدام به بارگزاری تصاویر خشن و تبلیغ سلاح و مهمات می‌کردند، دستگیر و کشفیاتی هم از این افراد به دست آمده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: