کد خبر: ۹۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۰۵
به روز رسانی‌های اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را دنبال کنید.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: هدف جدید چلسی معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مشاهده می‌کنید:

 

* منچستریونایتد در حال بررسی انتقال قرضی برای کریستین پولیشیچ وینگر چلسی است و او ترجیح می دهد تابستان امسال به اولدترافورد برود. چلسی حاضر است به پیشنهادات قرضی گوش دهد، زیرا می‌داند که کریستین پولیسیچ ناامید است و می خواهد دقایق بیشتری را قبل از جام جهانی بازی کند.

* رومانو: رسمی، تایید شده تانگوی نیانزو با قراردادی دائمی از بایرن‌ مونیخ با مبلغ 20 میلیون یورو به سویا پیوست. بایرن مونیخ اولویت دارد تا او را مجدداً در آینده به خدمت بگیرد و بند آن را بفروشد.

* فوری: نبی کیتا حاضر به تمدید قرارداد با لیورپول نشد، این بازیکن در لیورپول ناراضی است.

* اتلتیکومادرید قصد ندارد ژائو فلیکس را در تابستان امسال بفروشد و همچنین 50 میلیون یورو برای ماتئوس کونا نمی پذیرد. پیام شفاف برای منچستریونایتد ارسال شد. جان مورتو با اتلتیکومادرید تماس مستقیم داشت و پاسخ منفی بود.

 


26 مرداد

* رسمی: تیلو کرر، مدافع آلمانی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی 13 میلیون یورویی و تا سال 2026 به وستهم پیوست.

* دیوید اورنستین: استوک سیتی با منچستر سیتی بر سر انتقال لیام دلاپ با قراردادی قرضی به توافق رسید. هیچگونه بند خریدی در این قرارداد گنجانده نشده است.

* فابریزیو رومانو: بعد از رد شدن اولین پیشنهاد نیوکاسل برای جذب ژائو پدرو توسط واتفورد، آنها آماده می شوند تا پیشنهاد جدیدی برای جذب این مهاجم برزیلی ارائه دهند. همچنین علاقه کریستال پالاس به جذب اسماعیلا سار نیز تأیید شده است.

* بی بی سی: برخی افراد در باشگاه منچستر یونایتد معتقدند تا وقتی کریستیانو رونالدو در این تیم بماند مشکلات آنها حل نخواهد شد. گفته می شود حتی اگر او بدون جذب جایگزین از این باشگاه برود. جدایی او روحیه بازیکنان را بالا می برد و عملکرد آنها بهبود پیدا می کند.

* دیلی میل: اورتون به جذب بن برتون دیاز مهاجم بلکبرن علاقمند است. نیس فرانسه قبلا پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب وی ارائه داده است. 

* منچستریونایتد در حال بررسی جذب سرجینو دست، مدافع راست بارسلونا با مبلغ 20 میلیون یورو است. دست قبل از انتقال به اسپانیا با تن هاگ در آژاکس کار می کرد.

* رومانو: منچستریونایتد نام مویسس کایسدو را به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار برای خط هافبک در لیست دارد. برایتون می‌خواهد کایسدو را حفظ کند، بنابراین معامله آسانی نیست، در صورتی که منچستریونایتد تصمیم به ادامه کار بگیرد.

 


25 مرداد

* جانلوکا دی مارزیو: چلسی و اینتر بر سر مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیرات برای انتقال چزاره کاسادی به توافق رسیدند، حضور در تست‌های پزشکی در 48 ساعت آینده.

* اکنون همه چیز به اریک تن هاگ بستگی دارد اگر سرمربی هلندی تصمیم بگیرد جدایی کریستیانو رونالدو به نفع تیم است، ممکن است کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در این منچستریونایتد را ترک کند.

مارکا: منچستر یونایتد در حال بررسی جذب کاسمیرو، هافبک 30 ساله رئال مادرید است. هنوز هیچ پیشنهادی از طرف منچستر یونایتد برای کاسمیرو ارسال نشده است. 

* رومانو: چلسی مطمئن است که قرارداد چزاره کاسادی را در این هفته انجام خواهد داد، توافق با اینتر پیش از پیش نزدیک است، پیشنهاد بعدی مناسب برای جذب کاسادی خواهد بود. نراتزوری پیشنهاد 12 میلیون یورویی را رد کرده است اما چلسی به زودی پیشنهادی نزدیک به 15 میلیون یورو خواهد داد.

* مت لاو از تلگراف: اورتون پیشنهاد دوم و 45 میلیون پوندی چلسی برای آنتونی گوردون را رد کرد. تافی‌ها منتظرند ببینند چلسی پیشنهاد دیگری ارائه خواهد کرد یا نه.

* رومانو: شرایط شخصی چند روز پیش بین لئوناردو پارادس و یوونتوس بر سر قرارداد بلند مدت توافق شد، پارادس این انتقال را می خواهد، بیانکونری تنها اولویت او است. مذاکرات بین یوونتوس و پاری سن ژرمن برای دستیابی توافق کامل همچنان ادامه دارد، کلید نهایی این انتقال جدایی رابیوت است.

* رومانو: وستهام به تکمیل قرارداد تیلو کرر با پاری سن ژرمن نزدیک است. دیدار دیروز برگزار شد و کرر اکنون شرایط شخصی خود را با وستهام به توافق رسانده است که ترجیح او بر سویا است. همانطور که فاش شد سویا روی تانگوی نیانزو از بایرن مونیخ تمرکز کرده است.⁦

* رومانو: برناردو سیلوا می‌خواهد به بارسلونا بیاید، اما به منچسترسیتی احترام می‌گذارد، باشگاه انگلیسی منتظر پیشنهاد رسمی بارسلونا است و در صورتی که این پیشنهاد رضایت بخش نباشد، برناردو در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند. چلسی تا پایان آخرین روز نقل و انتقالات برای جذب فرانکی دی یونگ تلاش خواهد کرد اما این به خود بازیکن بستگی دارد.

* رومانو: ناپولی قرار است تانگوی اندومبله را از تاتنهام به صورت قرضی (حدود 1 میلیون یورو) با گزینه خرید 30 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

 


24 مرداد

* رومانو: بارسلونا در طی آخر هفته، حدود 30 میلیون یورو برای پیر اوبامیانگ درخواست کرد، چلسی می خواست بسیار کمتر از این مبلغ هزینه کند. مذاکرات ادامه دارد، زیرا مارکوس آلونسو هم هنوز بخشی از گفتگوها است. توخل، اصرار به جذب اوبامیانگ به عنوان اولویتش دارد ولی ژاوی هم اصرار دارد که او را حفظ کند.

* رومانو: پاری سن ژرمن امیدوار است تیلو کهرر را در این هفته بفروشد، وستهم در حال فشار برای جذب است. همچنین کیلور ناواس در مذاکرات با ناپولی است و سران پاریس البته در تلاش برای یافتن راه حل برای ایکاردی هم هستند. برلوسکونی، رئیس مونتزا تأیید کرد "توافق نهایی شکست خورده است"، زیرا ایکاردی پیشنهاد آنها را نمی‌پذیرد.

* رسمی: الکس کویادو با قراردادی قرضی به مدت 1 سال از بارسلونا به الچه پیوست.

*چلسی در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد جدیدی به آنتونی گوردن است که ممکن است به 50 میلیون پوند برسد.

* رومانو: بارسلونا هیچ صحبتی با منچستریونایتد یا نمایندگان دیگو دالوت انجام نداده است، از او در داخل مدیریت قدردانی می شود اما در حال حاضر هیچ مذاکره‌ ای در جریان نیست. دالوت بازیکنی است که توسط اریک تن هاگ تحسین می شود در حالی که آرون ون بیساکا همیشه در بازار نقل و انتقالات بوده است.

* مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌خواهد تابستان امسال به منچستریونایتد نقل مکان کند.

* رومانو: چلسی در حال بحث در مورد پیشنهاد جدید آنتونی گوردون است زیرا پیشنهاد افتتاحیه 40 میلیون پوندی امروز توسط اورتون رد شده است. چلسی می‌تواند سعی کند بازیکنانی را در این قرارداد بگنجاند زیرا فرانک لمپارد پیش از یک بازیکن از چلسی در این تابستان وی خواست.

* به نظر می‌رسد باکایوکو هافبک فرانسوی میلان به ناتینگهام فارست می پیوندد.

* کارلو آنچلوتی: تا زمانی که مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید است، بازیکن مهمی برای ما خواهد بود، باید منتظر بمانیم و ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: