کد خبر: ۹۲۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۸
احتمالا ستاره ایرانی هال سیتی نتواند در اردوی آینده تیم ملی شرکت کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: احتمالا ستاره ایرانی هال سیتی نتواند در اردوی آینده تیم ملی شرکت کند.

اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران در حالی از روز بیستم شهریورماه آغاز خواهد شد که احتمال می‌رود اللهیار صیادمنش، غایب قطعی این اردو باشد و نتواند در کنار دیگر شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور پیدا کند.

اللهیار صیادمنش که امسال پیراهن شماره ۹ هال سیتی انگلیس را بر تن کرده و در پنج مسابقه رسمی اخیرشان حضور ثابت داشته، در دیدار شب گذشته تیمش مقابل برنلی نیز از ابتدا به میدان رفت، اما نتوانست تا پایان در زمین بماند و به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگِ پای چپ در دقیقه ۵۵ تعویض شد.

اولین غایب اردوی تیم ملی مشخص شد

این مهاجم ایرانی که در کنار انجام چهار مسابقه در چمپیونشیپ انگلیس، در جام اتحادیه نیز یک بازی در فصل جدید انجام داده، شب گذشته با درد جدی و کمک دو نفر از اعضای کادر پزشکی هال‌سیتی از زمین خارج شد و گفته می‌شود حداقل پنج هفته دور از میادین خواهد بود.

در صورتی‌که صیادمنش پنج هفته یا بیشتر از میادین دور باشد، به‌طور قطعی در اردوی آینده تیم ملی در ۱۰ روز پایانی شهریورماه حضور نخواهد داشت و اسکوچیچ باید به فکر انتخاب یک جایگزین در فهرست تیم ملی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: