کد خبر: ۹۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۰
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که حذف رشته موسیقی در هنرستان‌های استان صحت ندارد و به زودی کار ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این رشته دنبال می‌شود.

واکنش یک مقام مسئول در آموزش و پرورش به حذف رشته موسیقی برای دختران در شیرازبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که حذف رشته موسیقی در هنرستان‌های استان صحت ندارد و به زودی کار ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این رشته دنبال می‌شود.

فرشید قاسمی ضمن تکذیب خبر تحصن تعدادی از دانش آموزان هنرستان‌های شیراز در اعتراض نسبت به حذف رشته موسیقی، گفت: حذف رشته موسیقی در هنرستان‌های شیراز خلاف واقع است و صحت ندارد.

او افزود: سه هنرستان در شیراز دارای رشته موسیقی هستند و فعالیت آنها ادامه دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس مجددا عنوان کرد: این خبر صحت ندارد و تأخیر در ابلاغ مجوز از سوی وزارتخانه موجب به تعویق افتادن در ثبت‌نام دانش‌آموزان در این رشته شده است که به زودی ثبت نام انجام می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: متأسفانه افرادی که از این موضوع اطلاع کافی نداشتند، اطلاعات نادرستی را در اختیار اولیای دانش‌آموزان قرار دادند که موجب ایجاد بروز این خبر نادرست شده است.

اخباری مبنی بر حذف رشته موسیقی از لیست رشته‌های هنرستان‌های فارس به ویژه برای دختران دانش‌آموزان دوره‌ متوسطه، در شبکه‌های اجتماعی و بعضی پایگاه‌های خبری منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: