کد خبر: ۹۲۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۷
بازیکن جدید تیم استقلال تهران می‌گوید پیوستن او به این تیم حدود 70 روز به طول انجامیده است.

محبی: امیدوارم با استقلال به نتایج بزرگی برسیم / تمام جانمان را درون زمین می‌گذاریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد محبی پس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال پیوستم و امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. ما بازیکنان تمام تلاشمان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم برسیم. امیدواریم مانند سال گذشته سال خوبی داشته باشیم و به اهدافی که گفتم برسیم.

او ادامه داد: هدف شخصی‌ام می تواند دوباره بتوانیم مسیری که سال قبل داشتیم را دوباره جلو برویم و تمام تلاشمان را کنیم تا استقلال به جایگاهی که حقش است، برسد. دوم اینکه امسال سال جام جهانی است و برای هر فوتبالیستی جام جهانی رویای بزرگی است و امیدوارم امسال هم با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همینطور با تیم ملی هم در جام جهانی سال خوبی داشته باشیم.

محبی درباره همکاری با ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: یک بازی با مورینتزه داشتیم و سال گذشته برابر ایشان بازی کردم. یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم. فکر میکنم علاقه مندی ایشان به من از آنجا شروع شد و وقتی که به ایران آمدند ایشان با من صحبت کردند و مذاکرات از آن زمان شروع شد؛ الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم. 

بازیکن تازه وارد آبی پوشان گفت:‌ استقلال هواداران بی شماری دارد چه درون ایران و چه خارج از ایران. امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم آن نتیجه ای که درخور شان هواداران است را بگیریم و این قول را به آن‌ها می‌دهیم که تمام جانمان را درون زمین می‌گذاریم. از شما هواداران ممنونم که در این مدت خیلی برای من پیام فرستادید و صدای شما را شنیدم. از شما ممنونم و الان اینجا هستم. از مدیران باشگاه هم تشکر می کنم که حدود 70 روز این پروژه طول کشید و این هم به خاطر تعویض مدیران سانتاکلارا بود و سرمربی ماریو سیلوا تاکید داشت که آنجا بمانم. بالاخره شرایط به وجود آمد که اینجا بیایم و در خدمت شما باشم. بالاخره از کسانی که باعث شدند این کار انجام شود تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: