کد خبر: ۹۲۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۷۴
​مهران غفوریان بازیگر طنز ایرانی با انتشار یک عکس در اینستاگرام به ماجرای درگذشت خود و شایعات پیرامون فوت خود واکنش نشان داد. این چهره سرشناس کمدی ایران ضمن تکذیب اخبار پیرامون مرگ، شایعات منتشره مبنی بر بیماری و درگذشت خود را تکذیب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: مهران غفوریان بازیگر طنز ایرانی با انتشار یک عکس در اینستاگرام به ماجرای درگذشت خود و شایعات پیرامون فوت خود واکنش نشان داد.

این چهره سرشناس کمدی ایران ضمن تکذیب اخبار پیرامون مرگ، شایعات منتشره مبنی بر بیماری و درگذشت خود را تکذیب کرد.

مهران غفوریان نوشت: دوستان الحمدلله رب العالمین، خوب و سلامت هستم؛ تو رو امام حسین (ع) در مورد آدمها اگر «شایعه» می سازید لااقل خوب و خیرشو بسازید، مثلا بگید فلانی حالش خوب بود تو هیئت دیدمش یا مثلا داشت یه جایی غذا میداد به کارتن خواب ها؛ دروغ هم نگفتید!

ماجرای مهران غفوریان و عجیب‌ترین تکذیبیه تاریخ

در مهر ماه سال گذشته مهران غفوریان سرصحنه سریال نیسان آبی یک حمله قلبی داشت و شاید از آن زمان است که مدام شایعات مختلفی بر سر مریضی یا سلامتی او در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: