کد خبر: ۹۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۲
علیرغم واکنش‌های جامعه، اکثریت اصلاح‌طلبان هنوز موضع‌‍‌شان را در تأیید یا برائت از مطالب منتشر شده در یادداشت میرحسین موسوی، اعلام نکرده‌اند.

چرا اصلاح‌طلبان موضع‌شان را نسبت به یادداشت موسوی اعلام نمی‌‍‌کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، در روزهای اخیر یادداشتی از میرحسین موسوی، کاندیدای مغلوب انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران منتشر شد که حاوی مطالبی موهون به ویژه به ساحت شهدای مدافع حرم و سردار شهید حسین همدانی بود. این یادداشت واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی و حقیقی جامعه به دنبال داشت. علیرغم واکنش‌های فراوان نسبت به یادداشت اخیر موسوی در سطح جامعه، اکثریت اشخاص و احزاب اصلاح‌طلب تاکنون موضع‌شان را در تأیید یا برائت از مطالب منتشر شده در این یادداشت اعلام نکرده‌اند؛ این درحالی است که پس از انتشار این یادداشت، خبرنگاران خبرگزاری فارس با بسیاری از شخصیت‌های مطرح جریان اصلاحات تماس برقرار کردند و خواستار مصاحبه و اعلام موضع ایشان نسبت به این یادداشت بودند که تمامی آن‌ها از این کار سر باز زدند!

در حال حاضر اذهان عمومی جامعه می‌خواهد با دانستن جهت‌گیری اشخاص حقیقی و حقوقی اصلاح‌طلب نسبت به مطالب این یادداشت، فهم دقیقی نسبت به تحولات سیاسی ایران و جایگاه احزاب و افراد در عرصه سیاست کشور به دست بیاورد.

به باور کارشناسان، یکی از دلایل عدم اعلام موضوع صریح اصلاح‌طلبان نسبت به شخص میرحسین موسوی و یادداشت منتشر شده از او، این است که این افراد از جایگاه شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار شهید همدانی در بین ملت ایران آگاه هستند و می‌خواهند با عدم اعلام موضع نسبت به این یادداشت، به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان دهند که کماکان خواهان حضور در سطوح بالای سیاست کشور هستند و از طرف دیگر نمی‌خواهند که میرحسین موسوی و جریان برانداز حامی او را از خود دور کنند.

حال باید دید که آیا اصلاح‌طلبان در روزهای آینده با اعلام برائت صریح از مطالب این یادداشت، عزم خود را برای ادامه حضور در عرصه سیاست ایران نشان می‌دهند یا می‌خواهند با عدم اعلام موضع یا تأیید این مطالب، فاصله‌گیری خود از جمهوری اسلامی را آشکار کنند؟

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: