به گزارش خبرداغ ، روزنامه اصولگرای جام جم در گزارشی در شماره امروز خود نسبت به طراحی مانتوهای جلوباز واکنش نشان داد.
این روزنامه نوشت:
با نگاهی سطحی به نوع پوشش در کشورمان میتوان متوجه شد نبض مد و لباس در کشور ما در دست خودمان نیست ! ریشههای این نوع از پوشش را میتوان در شبکههای اجتماعی همچون اینستاگرام پیدا کرد. از قرابت میان این لباسها و نوع پوشش بلاگرهای اینستاگرمی میتوان دریافت ریشههای الهام برای طراحی این دست لباسها از همان هفتههای جهانی مد سرچشمه میگیرد!
مطابق برخی گزارشها، چیزی حدود ۱۵۰۰طراح لباس از بستر شبکههای اجتماعی برای ذائقهسازی و مدیریت پوشش در جامعه ما بهره میگیرند. جدیدترین نسخههای طراحی این طراحان هم بهدست فشن بلاگرها میرسد تا فعالیتهایشان را در فضای مجازی روی ذائقهسازی و جهتدهی پوشش در جامعه برنامهریزی کنند.
تمرکز اغلب این طراحان هم بر نیمه عریانی و سیالیت جنسی است؛ این تمرکز را میتوان در مانتوهای کوتاه و جلوباز دید که خیلی وقتها به لباسهای مردانه شبیه است. همچنان که در بسیاری از لباسهای مردانه شاهد استفاده از المانهای زنانه همچون پولک یا نگین هستیم !