کد خبر: ۹۲۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۱
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هشت منطقه این استان در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱ درجه سانتیگراد عبور کرد و حداکثر دما در شوش با ۵۳.۶ درجه ثبت شد.

خوزستان در حال ذوب‌شدن است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هشت منطقه این استان در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱ درجه سانتیگراد عبور کرد و حداکثر دما در شوش با ۵۳.۶ درجه ثبت شد.

محمد سبزه زاری افزود: در این مدت حداکثر دما در بستان ۵۲.۲، اهواز و صفی آباد دزفول ۵۱.۶، آبادان ۵۱.۵، کشاورزی اهواز ۵۱.۴، شوشتر ۵۱.۲، امیدیه ۵۱، هندیجان ۵۰.۶ و گتوند ۵۰.۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در آغاجاری، بندر ماهشهر و شادگان حداکثر دما ۵۰.۲، رامهرمز ۵۰، حسینیه اندیمشک ۴۹.۹، مسجدسلیمان ۴۹.۶، لالی ۴۸.۳، و بهبهان ۴۸.۱، ایذه ۴۶ و دزپارت ۳۹.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گفته وی موج گرما حداقل تا اواخر روز جمعه در خوزستان ادامه دارد و سبب وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان می شود.

اداره کل هواشناسی خوزستان ۱۵ مرداد نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر از روز یکشنبه ۱۶ تا روز جمعه ۲۱ مرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: