کد خبر: ۹۲۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۱۷۹
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است و هفته آینده با حضور نمایندگان جامعه کارگری این موضوع بررسی و نتیجه نهایی اعلام می شود.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تا هفته آینده مشخص خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه ( 19 مرداد) در حاشیه نشست هیأت دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: دولت مسئولیت تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان را به وزاری عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی سپرده است که این موضوع هنوز جمع‌بندی نشده است.

بیشتر بخوانید:

یک اتفاق عجیب درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ حاج‌اسماعیلی: توپ هنوز در زمین دولت است

زاهدی‌وفا در ادامه سخنانش افزود: با توجه به اعتبارات لازم برای افزایش حقوق بازنشستگان، نیازمند زمان بیشتری برای ارزیابی هستیم و بعد از بررسی ها اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است و هفته آینده با حضور نمایندگان جامعه کارگری این موضوع بررسی و نتیجه نهایی اعلام می شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: