کد خبر: ۹۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
دومنیکو براردی مهاجم ساسولو قصد حمله به هواداری را داشت که به او توهین کرده بود اما توسط ماموران پلیس متوقف شد.

حمله وحشیانه آقای فوتبالیست به یک هواداربه گزارش خبرداغ به نقل از  فوتبالی: دومنیکو براردی مهاجم ساسولو قصد حمله به هواداری را داشت که به او توهین کرده بود اما توسط ماموران پلیس متوقف شد.

دوشنبه شب ساسولو با شکست مقابل مودنا از جام حذفی کنار رفت. مودنا که به تازگی به لیگ دسته دو ایتالیا صعود کرده، شگفتی ساز شده و توانست ساسولو را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد. براردی ستاره ساسولو در این بازی گلزنی کرد اما نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد. توهین یک هوادار در پایان بازی باعث شد تا براردی کنترل اعصابش را از دست بدهد. مشخص نیست که این هوادار طرفدار چه تیمی بوده و چه چیزی به براردی گفته اما تصاویر نشان می دهند که مهاجم ایتالیایی که تیشرت سفید به تن دارد، به سوی این هوادار می دود و احتمالا قصد درگیری فیزیکی را با او دارد.

 

در نهایت ماموران پلیس و چند هوادار موفق به مهار براردی می شوند و او را از محل دور می کنند تا مانع از انجام کاری شود که بعدا از آن پشیمان شود. مهاجم سابق یوونتوس البته در پیامی اینستاگرامی از رفتارش عذرخواهی کرد و نوشت:" می خواهم به خاطر اتفاقی که در بیرون از ورزشگاه در پایان بازی با مودنا رخ داد، عذرخواهی کنم. ما حرفه ای هستیم و الگویی برای جوان ها و کودکان هستیم. امروز نتوانستم چنین رفتاری داشته باشم.دلیلش این است که اگر چیزی به همسر و فرزندم گفته شود که مربوط به خارج از زمین فوتبال هستند، عمیقا ناراحت می شوم. در هر صورت از هواداران تیم رقیب هم عذرخواهی می کنم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: