کد خبر: ۹۲۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۵
استقلال هنوز موفق به جذب دفاع راست نشده است و باید دید در ادامه چه برنامه ای خواهند داشت.

این بازیکن جانشین وریا غفوری می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: استقلال هنوز موفق به جذب دفاع راست نشده است و باید دید در ادامه چه برنامه ای خواهند داشت.

 

با جدایی وریا غفوری از استقلال داشتن یک دفاع راست به جز صالح حردانی تبدیل به یک معادله در این تیم شد.

استقلال هنوز اقدام به جذب دفاع راست نکرده است. خیلی از پیشکسوتان در مصاحبه های خود از یامگا به عنوان دفاع راست این فصل استقلال یاد می‌کنند، بازیکنی که البته کارایی بیشتری در پست وینگر راست دارد و خیلی کمتر پیش آمده که در فصل گذشته بخواهد به عنوان مدافع راست به زمین برود.

 

با توجه به اینکه صالح حردانی به دلیل مصدومیت در دیدار حساس  با سپاهان حضور نخواهد داشت باید دید کادر فنی یامگا را جایگزین او خواهد کرد یا خیر؟

یامگا شم گلزنی بالایی نیز دارد و سال گذشته شانس این را داشت که آقای گل بشود.

بنابراین این بازیکن که اصالتا اهل فرانسه است قابلیت بازی در چند پست را دارد و می‌تواند خیال استقلال را از داشتن یک پنالتی زن مطمئن‌ نیز  راحت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: