کد خبر: ۹۲۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۸
هافبک طراح و خلاق سپاهان و کاپیتان دوم حال حاضر این تیم از شرایط طلایی پوشان در آستانه شروع لیگ برتر و بازی حساس هفته نخست با استقلال صحبت کرد.

کریمی: ما و استقلال برای هم ناشناخته هستیم/ می‌خواهیم میخ اول را در فصل جدید محکم بکوبیم/ با دادن لقب کهکشانی به تیم ما می‌خواهند فشار کاذب ایجاد کنندبه گزارش خبرداغ ، محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت سپاهان در آستانه شروع فصل جدید. اظهار داشت: با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم باید بگویم که خدا را شکر اوضاع سپاهان خیلی خوب است و تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و یک اردوی خیلی مفید هم در ترکیه گذراندیم که فکر می‌کنم کمک زیادی به هماهنگی بین بازیکنان و آشنایی با تفکرات سرمربی تیم شد و آماده شروع فصل جدید هستیم. البته این را بگویم که یک تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان دارد و در شروع فصل هیچ تیمی در بهترین فرم خودش نیست و ما هم هرچه جلو برود بهتر خواهیم شد ولی برای شروع هم اوضاع خوبی داریم.

وی در مورد تقابل با استقلال در هفته نخست لیگ گفت: استقلال از تیم‌های خوب لیگ است و آنها هم مثل ما تغییر مربی داشتند و این باعث می‌شود تا حدودی دو تیم برای هم ناشناخته باشند. بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه قشنگ و جذاب هستند و امیدوارم در این بازی هم هواداران دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشند و نتیجه‌اش هم به سود ما تمام شود و بتوانیم با اولین سه امتیاز میخ خودمان را در گام اول محکم بکوبیم.

هافبک طراح سپاهان در مورد کار زیر نظر مورایس توضیح داد: ما فصل قبل متاسفانه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و بعد از جدایی سرمربی تیم، مدیریت باشگاه تلاش و دقت نظر زیادی داشت تا گزینه مناسب و درخور نام سپاهان جذب کند و آقای مورایس هم مربی رزومه دار و مطرحی هستند و در کشورهای مختلف موفق بودند و فکر می‌کنم فصل خوبی زیر نظر ایشان در پیش داریم. ایشان نظم و دیسیپلین خاصی در تیم ایجاد کردند که فکر می‌کنم نتیجه بخش باشد و امیدوارم بعد از چند سال سپاهان به قهرمانی دست پیدا کند.

کریمی در مورد خریدهای سپاهان و لقب کهکشانی که به این تیم داده شده است هم خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه تیم پرمهره‌ای بوده است و تیم بزرگ نیاز به بازیکن بزرگ دارد. بازیکنانی از جمع ما جدا شدند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم و بازیکنان خوبی هم مطابق نظر کادرفنی جذب شدند و امیدوارم بهترین نمایش خود را در سپاهان داشته باشند و کنار هم به موفقیت برسیم ولی صحبت‌هایی که در مورد هزینه‌های آنچنانی باشگاه می‌شود و القابی مثل کهکشانی فقط بازی رسانه‌ای است برای اینکه انتظار کاذب از تیم ما ایجاد شود و به نوعی تحت فشار قرار بگیریم و نباید به این مسایل توجهی کرد. دوست ندارم به مسایل سایر تیم‌ها ورود کنم ولی قطعاً باشگاه‌هایی هستند که پرهزینه تر از ما بسته شده باشند.

وی در مورد بازوبند کاپیتانی سپاهان هم عنوان کرد: کاپیتان اول سپاهان این فصل جلال علیمحمدی است و ظاهراً بعد از او من این افتخار را دارم که این بازوبند را داشته باشم که بر دست بزرگان زیادی بسته شده است و امیدوارم اگر این مسئولیت سنگین در طول فصل در برخی از بازی‌ها به من رسید در آن سربلند باشم و لیاقت این موضوع را داشته باشم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه آیا برنامه‌ای دارد که در این فصل برای بار دوم آقای پاس گل لیگ شود یا نه، گفت: من به این مسایل توجهی ندارم چرا که تمرکز یک بازیکن را می‌گیرد. اولویت اول و اصلی همه ما کمک به سپاهان و موفقیت تیم است و در کنارش اگر فرصتی بود تا گل بزنم یا پاس گل بدهم خوشحال می‌شوم بتوانم به سپاهان کمک کنم و بعد از همه این مسایل اگر عنوان شخصی به دست بیاید باعث خوشحالی خواهد بود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از محرم نویدکیا تشکر کنم. او در دو سالی که سرمربی ما بود زحمات زیادی برای تیم و تک تک بازیکنان کشید و اگر بدشانسی و سایر مسائل گریبانگیر ما نمی‌‌شد حقمان بود در این دو سال حداقل یک جام کسب کنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. برای ایشان در ادامه مسیر مربیگری آرزوی موفقیت دارم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: