کد خبر: ۹۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۰
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در معابر تهران در شب تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی با تسلیت برای فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان گفت: با توجه به اینکه در این شب‌ها در اکثر معابر شاهد حضور دسته‌جات عزاداری و برگزاری مراسم‌های عزاداری هستیم، لازم است شهروندان نکاتی را در این خصوص مورد توجه قرار دهند. یکی از این موارد توقف پیرامون محل‌های برگزاری عزاداری است، بسیاری از عزاداران با خودروهای شخصی در این اماکن حاضر می‌شوند و از این رو لازم است که از توقف در محل‌های غیرمجاز، پارک دوبل و ... پرهیز کرده و حتما در مکان‌های مجاز توقف کنند.

وی ادامه داد: همچنین در مقابل ایستگاه‌های صلواتی نیز باید توجه شود که از پارک و توقف دوبل و هرگونه سد معابر پرهیز شود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.

رازقی از شهروندان خواست که با توجه به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند. همچنین رانندگانی که در محورهای بزرگراهی تردد می‌کنند با توجه به خلوتی معابر از رانندگی با سرعت غیر مجاز و انجام حرکات مخاطره آمیز با خودرو پرهیز کنند.

وی درباره ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ترافیکی در این ایام نیز گفت: با توجه به تردد دسته‌های عزاداری و حضور عزاداران در معابر تصمیم بر آن شد تا تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در این ایام و به خصوص در شب تاسوعا و عاشورای حسینی ممنوع شود، لذا این کامیون‌ها باید در روزهای دیگر وارد معابر تهران شوند. همچنین ممکن است که محدودیت‌های تردد موقتی با تصمیم فرمانده عملیاتی در مناطق برای تردد دسته‌جات عزاداری در برخی از معابر اعمال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: