کد خبر: ۹۲۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
سید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد. گفتنی است که مناف هاشمی اوایل فروردین‌ماه سال ۹۸ که استان گلستان دچار سیل شده بود با دستور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری ایران، از سمت استانداری گلستان عزل شد.

مناف هاشمی، استانداری که در میانه‌ی بحران سیل ۹۸، در سفر خارج بود، رئیس هیات مدیره مترو شدسید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران منصوب شد.

سید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، گفتنی است که مناف هاشمی اوایل فروردین‌ماه سال 98 که استان گلستان دچار سیل شده بود با دستور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری ایران، از سمت استانداری گلستان عزل شد. علت این برکناری غیبت او در اوج بحران سیل بود. هاشمی آن زمان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد که این امر واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای را به دنبال داشت. پس از آن، پیروز حناچی در حکمی، مناف هاشمی را به سمت مشاور شهردار تهران در امور توسعه منابع مالی پایدار منصوب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: