کد خبر: ۹۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۳
برترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا: دروازه‌بان جدید چلسی معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

* جانلوکا دی مارتزیو: چلسی برای جذب چزاره کاسادی پیشنهادی رسمی به ارزش 8-7 میلیون یورو به اینتر ارائه داده است. اینتر می‌خواهد بند باز خرید در قرارداد گنجانده شود.

* هلنا کوندیس: بارسلونا هر کاری را انجام خواهد داد تا برناردو سیلوا را جذب کند.

* بیلد: انتقال تیمو ورنر به لایپزیش نزدیک است، بازیکن موافقت کرده که 50 درصد از حقوق خود را برای پیوستن به این تیم کاهش دهد. قرارداد قرضی با گزینه خرید بین دو باشگاه در حال بحث است.

* جان پرسی از تلگراف: نیوکاسل پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای جذب جیمز مدیسون ارائه داد که توسط لستر سیتی رد شد. بنظر می‌رسد نیوکاسل در حال بررسی این است که پیشنهاد بهتری برای این بازیکن ارائه کند.

* غیررسمی: گابریل اسلونینا دروازه بان شیکاگو فایر با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به چلسی پیوست.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: