کد خبر: ۹۲۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۸
فرهاد مجیدی جانشین مهدی قایدی را در تیم اتحاد کلباء مشخص کرد و بازیکن خارجی جدیدی را برای جذب از سوی باشگاه به سران این باشگاه توصیه کرد.

مجیدی در حسرت خرید قائدی ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی جانشین مهدی قایدی را در تیم اتحاد کلباء مشخص کرد و بازیکن خارجی جدیدی را برای جذب از سوی باشگاه به سران این باشگاه توصیه کرد.

فرهاد مجیدی با وجود اردوی تیم اتحاد کلباء در اتریش روزهای متمادی در دبی ماند تا تکلیف مهدی قایدی را مشخص کند. هر چند گفته می‌شود ماندن فرهاد مجیدی در دبی به خاطر شرایط صدور ویزایش در اتریش بوده اما توامان شرایط حضور مهدی قایدی در ترکیب تیمش را دنبال کرد که در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید و کاملا متوقف شد.

فرهاد به همین خاطر بازیکن خارجی جدیدی را به منظور جذب به باشگاه اتحاد کلباء توصیه کرده است. مجیدی در اردوی تیم اتحاد کلباء در اتریش حاضر شده است و قرار است این تیم فردا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم اتریشی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: