کد خبر: ۹۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۴۵
یکی از ملی پوشان فوتبال ایران که به رستوران رفته بود انتظار داشت هم پول ناهار را ندهد و هم یک پولی بگیرد!

اتفاق بامزه فوتبالی در جاده چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: یکی از ملی پوشان فوتبال ایران که به رستوران رفته بود انتظار داشت هم پول ناهار را ندهد و هم یک پولی بگیرد!

این هافبک ملی پوش که بعضا با حضور در بعضی از برنامه ها کادو و سکه و... می گیرد،وقتی ناهارش را در رستوران بین راهی در جاده چالوس صرف کرد، انتظار داشت نه تنها پول ندهد بلکه ۱۵ میلیون تومان هم به خاطر اسم وشهرتش بگیرد!وقتی این مساله با اعتراض صاحب رستوران مواجه شد،دوست هافبک ملی پوش با جدیت گفت: می دانید چه چهره بزرگی وارد رستوران شما شده؟ الان به خاطر حضور این بازیکن مطرح کلی مشتری جذب می کنید و همه می گویند فلانی در این رستوران ناهار خورده و بین این همه رستوران در جاده چالوس رستوران شما را انتخاب کرده است!صاحب رستوران هم به طرز جالبی در حضور چند نفر گفت: مگر من از شما خواسته بودم بیائید اینجا ناهار بخورید که حالا هم پول ناهار را نمی دهید و هم ۱۵ میلیون تومان می خواهید؟!

این غائله در نهایت با پادرمیانی چند نفر فیصله پیدا کرد. به طوری که بازیکن ملی پوش پولی نگرفت و البته گفت اگر راضی نیستید من پول ناهار را هم بدهم اما صاحب رستوران این پول را نگرفت و بازیکن سرشناس و دوستش را مهمان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: