کد خبر: ۹۲۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر عادل آذربه گزارش خبرداغ ، معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمد مخبر به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی موجب اندوه و تأثر شد.
مرحوم عادل آذر که نمایندگی مردم استان ایلام در ‌مجلس هفتم و ریاست دیوان محاسبات کشور و ریاست مرکز آمار ایران را در کارنامه خود دارد، در دوران حیات خویش در جایگاههای مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم و کشور ارائه کرد.
اینجانب درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمش صبر و اجر مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئيس جمهور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: