کد خبر: ۹۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۵۹۷
دن بیلزریان نامی است که این روزها بسیار شنیده می شود، مردی که به عیاشی شناخته شده اما گفته می شود اخیراً ازدواج کرده و تصویری منتسب به عروسی او نیز منتشر شده است. دن بیلزریان نام مستعار خود، «پادشاه اینستاگرام» را از ۲۴.۵ میلیون دنبال کننده خود در شبکه های اجتماعی به دست آورده است. او به خاطر سبک زندگی مجلل و بحث برانگیزش شناخته می شود و اغلب در حال معاشرت با چهره های معروفی مانند فلوید می‌ودر و دی جی استیو آئوکی دیده می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرفوری: صفحه اینستاگرام او مملو از تصاویری از او و دوستانش است، که پول نقد خود را با آنها به نمایش می گذارد. بیلزریان عشق خود به اسلحه را هم در اینستاگرامش به تصویر می کشد و در آن فیلم ها و عکس هایی از خود با اسلحه منتشر می کند.دن بیلزریان کیست و چقدر ثروت دارد؟ او در رسانه های اجتماعی سبک زندگی ای را مستند می کند که ظاهرا عاری از محدودیت های اخلاقی، مالی یا قانونی است. دن، مردی است که میلیون‌ها نفر از طریق او تصویری از آرزوهای دست نیافتنی خود را نظاره می کنند. اما دن پیش از این، به دلیل چندین پست در اینستاگرامش، از جمله عکس یکی از دوستانش در حال سواری گرفتن از لاک پشتی صد ساله و در حال انقراض، با واکنش تندی مواجه شده است.

 
 

ثروت خالص دن بیلزریان

دن بیلزریان کیست و چقدر ثروت دارد؟

بیلزریان در هالیوود هیلز زندگی می‌کند، اما خانه‌هایی در لس‌آنجلس و سن دیگو نیز دارد که ظاهرا ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارند. ثروت خالص او ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. دن ثروت خود را از یک صندوق سرمایه گذاری و بازی پوکر (قمار) به دست آورده است. ادعا می شود که بیلزریان طی ۱۲ تا ۱۴ ماه، ۵۰ میلیون دلار از قمار، به دست آورده است. او از زمان تبدیل شدن به یک قمارباز حرفه‌ای، بازی‌های خصوصی با ریسک بالا، اغلب با میلیاردرها انجام می‌دهد.

بازی در فیلم های هالیوودی

دن بیلزریان کیست و چقدر ثروت دارد؟ دن علاوه بر قمار و مدیریت اکانت محبوب اینستاگرام خود، در برخی فیلم های سینمایی نیز بازی کرده است. او به عنوان بدلکار جرارد باتلر در فیلم «المپیوس سقوط کرده‌است» (Olympus Has Fallen)، حضور داشته است. همچنین در فیلم های «زن دیگر» (The Other Woman)، «تنها بازمانده» (Lone Survivor) و «برابر ساز» (Equalizer) نقش های کوچکی ایفا کرده است. پادشاه اینستاگرام به خاطر حضور ۸ دقیقه ای جلوی دوربین و گفتن ۸۰ کلمه در فیلم «تنها بازمانده»، یک میلیون دلار گرفته است. وقتی زمان بازی او در نسخه نهایی فیلم پس از تدوین، کاهش یافت، او تهیه کننده فیلم شکایت کرد، اما در نهایت پرونده را رها کرد؛ چراکه ادعا می کرد که در پایان به لطف موفقیت فیلم، به پول خود رسیده است.

حضور در ارتش 

دن بیلزریان کیست و چقدر ثروت دارد؟ دن در سال ۲۰۰۰ در برنامه آموزشی Navy SEAL -برنامه آموزش ویژه نیروی دریایی ایالات متحده- شرکت کرد. با این حال، پس از چندین بار تلاش، او فارغ التحصیل نشد و طبق گزارش ها به دلیل نقض ایمنی در میدان تیر، از برنامه حذف شد. با وجود اینکه دن اصالتا آمریکایی است، در ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ به همراه برادرش آدام و پدرش پل به ارمنستان سفر کرد تا تابعیت ارمنی دریافت کند و به نیروهای مسلح ارمنستان بپیوندد.

بیوگرافی دن بیلزریان

دن بیلزریان کیست و چقدر ثروت دارد؟

دن براندون بیلزریان در ۷ دسامبر ۱۹۸۰ در تامپا فلوریدا به دنیا آمد. او در مدرسه مقدماتی تامپا تحصیل کرد و سپس در دانشگاه فلوریدا در رشته تجارت و جرم شناسی ثبت نام کرد. بیلزریان یک برادر به نام آدام دارد. آنها از طریق پدرشان، پل بیلزریان، ارمنی تبار هستند. پل بیلزریان متخصص تصاحب شرکت است، یعنی با تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری، تعداد زیادی از سهام شرکتی را خریداری می‌کند که به نظر می‌رسد دارایی‌های آن کمتر از ارزش‌ آن است. خرید سهام زیاد یک شرکت به او حق رای قابل توجهی می‌دهد که می‌تواند از آن برای ایجاد تغییرات در رهبری و مدیریت شرکت استفاده کند. این امر ارزش سهام را افزایش می دهد و در نتیجه بازدهی کلانی برای او ایجاد می کند. او برای پسرانش صندوق های امانی تاسیس می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: