کد خبر: ۹۲۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۲
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دست مان به پلتفرم‌های خارجی نمی‌رسد گفت: تا اتفاقی در پلتفرم داخلی روی می‌دهد بلافاصله پرونده تشکیل می‌شود وارد دستگاه قضایی می‌شود. وی افزود: بخش خصوصی در این حوزه یار نظام و سرباز ماست ما باید فضا را برای آن‌ها امن کنیم.

وزیر ارتباطات: دست مان به پلتفرم های خارجی نمی رسد اما در پلتفرم داخلی، تا یک اتفاقی بیافتد، پرونده تشکیل می شود / بخش خصوصی در این حوزه سرباز ماستعیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دست مان به پلتفرم های خارجی نمی رسد گفت: به محض اینکه در پلتفرم‌های داخلی خطایی جزیی رخ می‌دهد بلافاصله برای قوه قضائيه پرونده تشکیل می‌شود.

 

وی افزود: بخش خصوصی در این حوزه یار نظام و سرباز ماست ما باید فضا را برای آنها امن کنیم. بر سر موارد جرئی میبینیم که مبانی ایجاد می شود که عطایش را به لقایش می بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: