کد خبر: ۹۲۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۶۵
استفاده غیر مجاز از لوگو و عنوان فدراسیون فوتبال و جام جهانى ٢٠٢٢ قطر تبعات قانونى به همراه خواهد داشت.

بهشدار فدراسیون فوتبال به سودجویان در جام جهانیه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال با توجه به مشاهده برخى موارد از درج لوگوى فدراسیون فوتبال و جام جهانى ٢٠٢٢ قطر در فعالیت ها و رویدادهاى تبلیغاتى و موارد مشابه با اطلاع عموم علاقمندان، شرکت ها و بنگاههاى تبلیغاتى مى رساند هرگونه استفاده غیر مجاز و بدون هماهنگى از لوگو، نشان و عنوان فدراسیون فوتبال و تصاویر تیم ملى فوتبال جمهورى اسلامى ایران همچنین عنوان و نشان جام جهانى ٢٠٢٢ قطر غیر قانونى بوده و با اقدام فورى حقوقى وکلاى فدراسیون فوتبال ، فدراسیون جهانى و کمیته برگزارى جام جهانى مواجه خواهد شد.

بر این اساس از کلیه شرکت ها و بنگاههاى اقتصادى، تجارى و تبلیغاتى دعوت مى شود در صورت تمایل به استفاده از اینگونه موارد نسبت به هماهنگى با دپارتمان بازاریابى فدراسیون فوتبال اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: