کد خبر: ۹۲۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۹
‏علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در واکنش به یادداشت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه فایننشال‌تایمز نوشت: در طول هفته گذشته، تبادل نظرهای جدی و سازنده‌ای با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین انجام شده است. هماهنگ‌کننده ایده‌های خود را برای جمع‌بندی مذاکرات ارائه نموده است. ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی، داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد.

باقری: بورل ایده های خود را برای جمع بندی مذاکرات داده؛ ما هم ایده هایمان به لحاظ شکلی و محتوایی را ارائه خواهیم کردعلی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در واکنش به یادداشت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه فایننشال‌تایمز نوشت: او ایده های خود را برای جمع بندی مذاکرات داده؛ ما هم ایده هایمان به لحاظ شکلی و محتوایی را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ؛ باری در توئیتی نوشت: در طول هفته گذشته، تبادل نظرهای جدی و سازنده‌ای با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین انجام شده است. هماهنگ‌کننده ایده‌های خود را برای جمع‌بندی مذاکرات ارائه نموده است. ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی، داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: