کد خبر: ۹۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
باشگاه پرسپولیس با ارسال پیش قرارداد و توافق، در انتظار نهایی شدن این انتقال و حضور اوسمار ویه‌را مربی برزیلی در تهران است تا کار خود را به عنوان مربی در کنار یحیی گل محمدی آغاز کند

توافق اولیه پرسپولیس با مربی برزیلیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مسئولان باشگاه پرسپولیس با مربی برزیلی مذاکرات لازم را جهت پیوستن به کادر فنی این تیم انجام دادند و با وی به توافق اولیه رسیدند.

توافق اولیه پرسپولیس با اوسمار ویه‌را مربی برزیلی که در سطوح مختلف لیگ برزیل کار کرده، انجام شده است.

باشگاه پرسپولیس با ارسال پیش قرارداد و توافق، در انتظار نهایی شدن این انتقال و حضور این مربی برزیلی در تهران است تا کار خود را به عنوان مربی در کنار یحیی گل محمدی آغاز کند.

ویه‌را سابقه کار در تیم‌های یوونتود برزیل به عنوان مدیرفنی و مربیگری تیم های کورینتیانس، براگانتینو، گوآرانی، ویتوریا و اینترناسیوناله را در کارنامه خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: