کد خبر: ۹۲۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۴۵
رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا این لحظه با تداوم عملیات جست‌وجوی مفقودین در سیلاب روز گذشته استان فارس، پیکر ۱۹ جانباخته کشف شده و عملیات جست‌وجوی ۴ مفقودی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

افزایش آمار قربانیان سیل دیروز استهبان/ ۱۹ جسد کشف شد؛ ۴ نفر مفقودندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا این لحظه با تداوم عملیات جست‌وجوی مفقودین در سیلاب روز گذشته استان فارس، پیکر ۱۹ جانباخته کشف شده و عملیات جست‌وجوی ۴ مفقودی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

مهدی ولی پور،رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمربیان داشت: بر اثر سیل روز گذشته در شهرستان‌های استهبان و نیریز، از پهنابه نیریز تا سد استهبان (حدود ٤٠ کیلومتر)، ۸۹ نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه وقوع سیل، بیشترین خسارت و آسیب را در منطقه تفریحی امامزاده سلطان شهباز استهبان به جا گذاشته، افزود: امدادگران هلال‌احمر با حضور در منطقه حادثه‌دیده، ۷۴ نفر را از محاصره سیلاب نجات دادند اما متاسفانه ۱۵ نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده، ۸ نفر هم مفقود شده‌اند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ۲۹ تیم عملیاتی شامل ١٤٠ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر با به‌کارگیری ۲۴ خودروی عملیاتی برای نجات حادثه‌دیدگان در عملیات امدادرسانی مشارکت داشته‌اند.

وی یادآور شد: روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد از روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان فارس بودند.

۱۹ فوتی و ۴ مفقودی بر اثر سیلاب فارس

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا این لحظه با تداوم عملیات جست‌وجوی مفقودین در سیلاب روز گذشته استان فارس، پیکر ۱۹ جانباخته کشف شده و عملیات جست‌وجوی ۴ مفقودی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

ولی پور با اشاره به اینکه ۳۰ تیم امدادی شامل ۱۴۵ نیروی عملیاتی هلال‌احمر در منطقه حادثه‌دیده حضور دارند، افزود: امدادگران در حال حاضر با به‌کارگیری ۲ تیم از سگ‌های زنده‌یاب، ۲۴ دستگاه خودروی امدادی و همچنین یک فروند بالگرد هلال‌احمر در عملیات امدادی مشارکت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: