کد خبر: ۹۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۶۹
شهردار تهران گفت: چند روز گذشته خط 10 را آغاز کردیم و کارگاه این خط به دستگاه TBM تجهیز شد.

تجهیز خط 10 مترو تهران به دستگاه TBM و آمادگی برای ساخت خط 11به گزارش خبرداغ ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین اقدامات و برنامه های شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: توسعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی از برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری تهران است که بنا داریم در سال جاری اقدامات جدی در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه مترو از اولویت‌های قطعی شهرداری تهران است، افزود: چند روز گذشته نیز خط 10 را آغاز به کار کردیم و دستگاه TBM(دستگاه حفاری تونل) آن تجهیز کارگاه شد و تفاهم نامه های آن هم به تنظیم رسید.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: خط 11 مترو هم گام بعدی شهرداری است که ان شا الله به لطف الهی توسعه مترو محقق شود؛ توسعه مترو زمانبر است و خط 10 حداقل 3 الی 4 سال طول می کشد که به بهره برداری برسد.

زاکانی در پایان گفت: امروز کار جدی شهرداری تهران روی تاکسی و اتوبوس است و بنا داریم در سال جاری 3 هزار و 350 دستگاه اتوبوس از طریق نوسازی و بازسازی به اتوبوس های موجود اضافه کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: