کد خبر: ۹۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۲
طی روزهای اخیر ویدئویی از حضور یک مادر در کنار ون یکی از گشت‌های پلیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که با حواشی مختلفی همراه بود، حالا انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان اولین مقام رسمی دولت به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: طی روزهای اخیر ویدئویی از حضور یک مادر در کنار ون یکی از گشت‌های پلیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که با حواشی مختلفی همراه بود، حالا انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان اولین مقام رسمی دولت به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

واکنش دولت به برخورد گشت ارشاد با مادر نگران

به دنبال انتشار کلیپی از برخورد خارج ضوابط یکی از گشت‌های ارشاد در شبکه‌های مجازی که در آن زنی میانسال از مأموران پلیس درخواست می‌کرد تا دختر وی را به دلیل بیماری از خودروی گشت پلیس پیاده کنند اما ماموران نسبت به این درخواست بی تفاوت بوده و به مسیر خود ادامه می‌دهند که بازتاب گسترده ای داشت.

 

ایسنا در بیست و هشتم تیرماه در خبری نوشت: درپی انتشار ویدیویی از حضور یک مادر در کنار ون یکی از گشت‌های پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه‌ای که پلیس پایتخت اعلام کرده، آمده است: «در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از  گشت‌های  پلیس با یکی از شهروندان  موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سومدیریت برخورد انضباطی شد.»

همشهری آنلاین هم در همین رابطه خبری به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرد و نوشت: بازرسی نیروی انتظامی تهران به دنبال برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های انتظامی با یکی از شهروندان در پایتخت با دعوت از زن میانسال از وی به صورت حضوری دلجویی کرد.

واکنش دولت به برخورد گشت ارشاد با مادر نگران

واکنش معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ماجرای ویدئو منتشره از گشت ارشاد و یک مادر، بر حفظ کرامت زن و مادر تاکید کرد.

انسیه خزعلی در صفحه توئیتر خود نوشت:

‌آنچه عامل جریحه‌دارشدن عواطف عمومی است بحث کرامت ‎زن و ‎مادر در فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه بابت این جایگاه خداوند را هزاران بار شاکریم، ادامه داد:مواخذه، عذرخواهی و دلجویی فوری نشان از آن دارد که ‎نیروی انتظامی نیز به این جایگاه بخوبی واقف است. امید است که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

واکنش دولت به برخورد گشت ارشاد با مادر نگران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: