کد خبر: ۹۲۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۵
وزیر دفاع ایالات متحده روز چهارشنبه در نشستی مجازی با نظامیان اوکراینی از ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به این کشور خبر داد.آستین در نشستی مجازی با مقامات نظامی اوکراین گفت: ما همچنان به حمایت از مردان و زنان شجاع اوکراینی ادامه می‌دهیم و تا بتوانیم از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که اوکراین از نظر تکنولوژی و نظامی می‌تواند از خودش دفاع کند.

آمریکا سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین می‌فرستدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر دفاع ایالات متحده روز چهارشنبه در نشستی مجازی با نظامیان اوکراینی از ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به این کشور خبر داد.

به گزارش رویترز، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده روز چهارشنبه گفت کشورش چهار سامانه موشکی هیمارس (HIMARS) به اوکراین ارسال می‌کند.

آستین در نشستی مجازی با مقامات نظامی اوکراین گفت: ما همچنان به حمایت از مردان و زنان شجاع اوکراینی ادامه می‌دهیم و تا بتوانیم از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که اوکراین از نظر تکنولوژی و نظامی می‌تواند از خودش دفاع کند.

سیستم موشک توپخانه هیمارس یک سیستم چند موشکی سبک است که در اواخر دهه ۱۹۹۰ برای ارتش ایالات متحده ساخته شده و قادر است اهداف را در فواصل دور مورد هدف قرار دهد.

وزارت دفاع آمریکا اوایل ماه ژوئن در بیانیه‌ای از ارسال چهار سامانه موشکی هیمارس (HIMARS) به اوکراین خبر داده بود. در بیانیه وزارت دفاع آمریکا آمده بود که قبل از استفاده از این سلاح‌ها، سربازان اوکراینی باید سه هفته آموزش ببینند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نظامیان اوکراینی در حال استفاده از سامانه‌های هیمارس هستند.

در حالی که غرب برای کمک سلاح‌هایی را به اوکراین ارسال کرده، کی‌یف معتقد است که فقط بخشی از تسلیحات لازم را دریافت کرده و برای دریافت سلاح‌های سنگین‌تر تلاش بسیار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
1
0
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در سراسر جهان جنایت می کند و آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
1
0
شما هم اگربه اوکراین سلاح دهید مجازات می‌شوید!
نیروهای تروریست آمریکا باید سریع‌تر از اوکراین خارج شوند
آمریکا شریک جرم جنایات اوکراین بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
1
0
سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴:۰۷
شما هم اگربه اوکراین سلاح دهید مجازات می‌شوید!
نیروهای تروریست آمریکا باید سریع‌تر از اوکراین خارج شوند
آمریکا شریک جرم جنایات اوکراین بوده استکه واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای است بازهم 100 درصد فقط دروغ است.
آمریکا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله است، نه بازگشت به توافق هسته است
به عربستان سعودی سلاح دهید مجازات می‌شوید!
به امارات سلاح دهید مجازات می‌شوید!
آمریکا جنایتکار؛ جرات ایستادن برابر ایران را ندارد.
اگر شما هم به تروریست های داعش در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سلاح ارسال کنید، مجازات می‌شوید.
آمریکا جنایتکار هم اگر به اوکراین سلاح بدهد مجازات می‌شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
1
0
هدف آمریکای جنایتکار از بحران‌‌سازی در لیبی، عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، منطقه خلیج‌فارس، یمن، اوکراین و... اولا فروش سلاح به نوکران منطقه‌ای‌اش است تا با درآمدهای هنگفت آن بتواند بر مشکلات داخلی وخیم خود فائق آید و ثانیاً بتواند سایه امنی برای رژیم جعلی که در جهنمی که در آن قرار گرفته است ایجاد کند و دزدان سرزمین فلسطین را از سقوط حفظ کند. زهی خیال باطل، این رژیم قطعا رفتنی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
1
0
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۰
آمریکا باید شرق فرات را تَرک کند، چون از تروریست‌ها حمایت می‌کند
آمریکا باید همین حالا شرق فرات را تَرک کند؛ این موضوع دستاورد نشست آستانه است.
آمریکا باید همین حالا شرق فرات را تَرک کند. این موضوع دستاورد روند آستانه است؛ زیرا آمریکا گروه های تروریستی را در آنجا (شرق فرات) تقویت می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
بعضی ها چقدر میسوزند، واقعا باور کرده بودند که روسیه قدرتی دارد!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: