کد خبر: ۹۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور گفت: در تاریخ اسلام و در کشور‌های اسلامی و ایران حجاب مساله اول سیاسی کشور بوده است. وی افزود: شاید اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات ناگوارتری در حوزه عفاف و حجاب رخ می‌دهد به خاطر پیروزی‌های سیاسی بیشتری است که نظام جمهوری اسلامی در این دولت با آن رو به رو است.

همسر رئیس جمهور: شاید دلیل اتفاقات ناگوارتری که در حوزه حجاب رخ می‌دهد پیروزی های سیاسی بیشتر نظام در این دولت استبه گزارش خبرداغ به نقل از دانشجو: جمیله علم الهدی در اختتامیه جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد گفت: در تاریخ اسلام و در کشورهای اسلامی و ایران حجاب مساله اول سیاسی کشور بوده است.

همسر رئیس جمهور بیان کرد: تاریخ پر فراز و نشیب تاریخ کشورهای اسلامی بخصوص ایران نشان می‌دهد که حجاب و عفاف یک موضوع کاملا سیاسی بوده و همچنان هست.

وی افزود: شاید اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات ناگوارتری در حوزه عفاف و حجاب رخ می دهد به خاطر پیروزی های سیاسی بیشتری است که نظام جمهوری اسلامی در این دولت با آن رو به رو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: