کد خبر: ۹۲۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری هوا صاف و گرم خواهد بود از کاهش دما، خنک شدن هوا و بارش های پراکنده در روزهای پایانی تیر و آغازین روزهای مردادماه خبر داد.

مرداد مازندران خنک و بارانی آغاز می‌شودبه گزارش خبرداغ ، احمد اسدی ضمن اشاره به پیش بینی وضعیت جوی مازندران در روزهای پیش رو اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روز‏ سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد خواهد بود؛ بیشینه دما در مناطق غرب استان بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتی گراد و در مناطق مرکزی و شرقی مازندران بین ۳۳ تا ۳۶ درجه خواهد بود.

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: هوای استان در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۳۰ صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی شدت گرما و وزش باد پیش بینی می شود و بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۷ تا ۳۳ درجه و در ارتفاعات بین ۲۵ تا ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود

اسدی با بیان اینکه وضعیت جوی مازندران در روز جمعه و شنبه ۳۱ تیرماه و اول مردادماه، نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، در بعضی از ساعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود گفت: بیشینه دما در این روزها برای مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۷ تا ۳۱ درجه و در ارتفاعات بین ۲۳ تا ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی آسمان استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، دوم و سوم مردادماه را نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، گاهی با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد و افزود: بیشینه دما طی این روزها در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۴ تا ۲۹ درجه و در ارتفاعات بین ۱۹ تا ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: